Planul de marketing este simplu, echilibrat, corect și bazat pe punctele care se stabilesc pentru fiecare produs.
Planul de marketing este conceput astfel încât lățimea să aducă bani și profunzimea să aducă stabilitate.
Țineți întotdeauna cont de această regulă atunci când vă construiți structura pentru a vă asigura că utilizați întregul potențial al planului dvs. de marketing.
Puncte personale | Puncte de grup | Poziţie | Comisioane |
---|---|---|---|
115,50 p | 8 636,50 p | 20 % | 276.10 € |
Puncte personale | Puncte de grup | Poziţie | Comisioane |
---|---|---|---|
247,00 p | 7 154,00 p | 20 % | 1 126.40 € |
TOATE CONTACTELE DVS. PERSONALE TREBUIE ÎNREGISTRATE CA LINII DIRECTE, NU RECOMANDĂM ÎLE ÎNREGISTRAREA ÎN PROFONDIM. PENTRU O MAI MARE PROFUNCIUNE A REȚELEI DVS., CEL MAI BUN ESTE SĂ SUSȚINEȚI MEMBRII INTENȚIUNI ȘI ÎI AJUTAȚI SĂ îȘI atingă OBIECTIVELE. DAR NU ÎNCETAȚI NICIODATĂ DE A CONSTRUIRE LINIA DIRECTĂ.
Folosim cookie-uri pentru a analiza datele despre vizitatorii noștri, pentru a îmbunătăți site-ul nostru web, pentru a afișa conținut personalizat și pentru a vă oferi o experiență excelentă pe site.
Acest site folosește cookie-uri pentru a asigura o experiență eficientă a utilizatorului și pentru a facilita navigarea pe acest site.
Mai multe despre cookie-uriCookie-urile necesare asigură funcțiile de bază ale site-ului web, cum ar fi navigarea pe pagină și accesul la secțiunile securizate ale site-ului. Site-urile web nu pot funcționa corect fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile analitice sunt folosite pentru a înregistra traficul site-ului web, astfel încât operatorul să poată înțelege mai bine comportamentul vizitatorilor.
Cookie-urile de marketing urmăresc activitatea utilizatorilor pe site-uri web. Scopul este de a afișa publicitate relevantă și interesantă, personalizată pentru vizitator, și astfel o publicitate mai eficientă pentru operatori și agenții de publicitate terți.