Înfășurați-vă într-un voal intens, dar delicat, creat de tonuri de rădăcină de ghimbir și cardamom, împletite cu un parfum floral și amar de floare de portocal, gardenie și bujor și perfecționat datorită tonurilor lemnoase și elegante de mosc, lemn de santal și chihlimbar.
Note de varf: ghimbir, cardamom, piper
Note de inima: floare de portocal african, gardenie, bujor
Note de baza: mosc, lemn de santal, ambra
Parfum: floral, lemnos
Parfumurile ESSENS conțin 20% esențe aromatice și se situează pe bună dreptate printre parfumurile de elită.
Producator: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
CUTIE: PAP 21
STICLA: GL 70
CAP: ALTE 7
**SORTAREA DESEURILOR**
Verificați regulile municipalității dvs.
Goliți conținutul ambalajului înainte de reciclare. Reduceți volumul cutiei.
Scoateți capacul din sticlă înainte de reciclare.
Ingredients (INCI): ALCOHOL DENAT, PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), BHT, HEXYL CINNAMAL , ALPHA–ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, LIMONENE, EVERNIA PRUNASTRI EXTRACT, COUMARIN, GERANIOL, CITRONELLOL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRAL, BENZYL SALICYLATE, CINNAMYL ALCOHOL, FARNESOL, METHYL 2-OCTYNOATE, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, EUGENOL, ANISE ALCOHOL, CI 61565 (GREEN 6), CI 26100 (RED 17), CI 47000 (YELLOW 11), CI 60725 (VIOLET 2), CINNAMAL, ISOEUGENOL, AMYL CINNAMAL.
Folosim cookie-uri pentru a analiza datele despre vizitatorii noștri, pentru a îmbunătăți site-ul nostru web, pentru a afișa conținut personalizat și pentru a vă oferi o experiență excelentă pe site.
Acest site folosește cookie-uri pentru a asigura o experiență eficientă a utilizatorului și pentru a facilita navigarea pe acest site.
Mai multe despre cookie-uriCookie-urile necesare asigură funcțiile de bază ale site-ului web, cum ar fi navigarea pe pagină și accesul la secțiunile securizate ale site-ului. Site-urile web nu pot funcționa corect fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile analitice sunt folosite pentru a înregistra traficul site-ului web, astfel încât operatorul să poată înțelege mai bine comportamentul vizitatorilor.
Cookie-urile de marketing urmăresc activitatea utilizatorilor pe site-uri web. Scopul este de a afișa publicitate relevantă și interesantă, personalizată pentru vizitator, și astfel o publicitate mai eficientă pentru operatori și agenții de publicitate terți.